Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Nordic Hemp TÜ on nüüdsest Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige.

Eesti Maheproteiini Ühistu on nüüd Eesti Kaubandus-Tööstuskoja liige.
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Eesti Kaubandus-Tööstuskoda on suurim ja mõjukaim ettevõtjaid esindav organisatsioon Eestis. Eesti Kaubandus-Tööstuskoda asutati Eesti kaupmeeste, töösturite, pankurite ja laevaomanike ühishuvide esindamiseks ja kaitseks 1925. aastal. Tänaseks on Eesti Kaubandus-Tööstuskojal üle 3600 liikme, mis teeb Kaubanduskoja suurimaks ettevõtete esindusorganisatsiooniks Eestis.

Kaubanduskoja mission

Koja eesmärk on Eesti ettevõtluse edendamine ning kaasaaitamine ettevõtjasõbraliku majanduskeskkonna loomisele ja säilitamisele. Nende missioon on esindada ja kaitsta ettevõtjate ühishuve.

Kaubandus ja Tööstuskoda on BCCA ja Eurochambersi liige.

Kojal on üle 3600 liikme, kellest enamus on väikese- ja keskmise suurusega ettevõtted.

Miks liituda?

Kaubandus-Tööstuskojaga liitumine on tark otsus ettevõtetele ja organisatsioonidele, kes soovivad laiendada oma võrgustikke, suurendada oma teadmisi ja nähtavust kohalikus kogukonnas.

See on väärtuslik võrgustik, mis võib ühendada liikmed teiste ettevõtjate, professionaalide ja kogukonna juhtidega. Osaledes Kaubanduskoja üritustel ning panustades komiteedesse ja töörühmadesse saavad liikmed luua uusi ärisuhteid, ligipääsu väärtuslikele ressurssidele ja ärivõimalustele. Need kõik võivad viia uute partnerluste ja koostöödeni, mis aitavad lõpuks kasvatada liikme ettevõtet või organisatsiooni.

Lisaks eeltoodule pakub Kaubandus-Tööstuskoda hulgaliselt ettevõtlusalaseid teadmisi ja kogemusi. Kaubanduskoda pakub erinevaid arendavaid programme, töötubasid ja seminare, mis hõlmavad erinevaid teemasid, nagu turundus, rahandus ja juriidilised küsimused. Liikmed saavad õppida tööstuse ekspertidelt ja olla oma valdkonnas kursis viimaste suundumuste ja parimate tavade osas.

Liikmeks astumise veel üks ​​eeliseid on nähtavuse ja usaldusväärsuse suurenemine. Kaubanduskojad pakuvad sageli liikmetele mitmesuguseid turundus- ja reklaamivõimalusi. Kasutades kaubanduskoja brändi ja mainet, saavad liikmed oma nähtavust ja usaldusväärsust kohalikus kogukonnas parandada.

Kokkuvõtlikult

Kokkuvõttes võib kaubanduskojaga liitumine olla suurepärane viis oma võrgustiku laiendamiseks, teadmiste omandamiseks, nähtavuse ja usaldusväärsuse suurendamiseks. See on nutikas investeering ettevõtetele ja organisatsioonidele, kes soovivad kasvada ja olla nähtav.

Similar Posts